E: NO SE UCH Jambos Herax U: NO SE UCH Lappbergets Diva

E: NO SE UCH Jambos Herax U: NO SE UCH Lappbergets Diva

söndag 11 mars 2012

1:a gången smaka mat

Kiwi gillar att leka utanför lådan nu när hon upptäckt att de finns en värld därute också :-)
Nu i kväll fick de smaka mat för första gången. Kiwi tyckte de var skumt men Kola tyckte det var smaskigt.
Hmmm, undrar vad detta är??
Kanske de finns nåt där under också kollar Kola =o)
Jag kanske ska smaka tänker Kiwi...

-Näe jag går hitåt i stället. De är här ute de händer grejer säger Kiwi och drar
Hon var så rolig Kiwi för hon ville inte prova utan satte sig med ryggen emot, precis som om hon tänkte att; om jag sitter här en stund så kanske de är borta när vänder mig om ;-)
Blir de bra såhär säger Kiwi??
De var gott med en smakportion tyckte söta Kola
Mamma Diva väntade utanför lådan och gick in när de inte ville ha mer. Duktiga Diva. Igår fick de vuxna hundarna varsin morot och gissa vart jag hittade Divas? joo hos valparna, hi hi. Lite för hårt än så länge för flickorna
Tiden går fort. I morrn bitti är de redan 4 v, usch vad tiden går fort. De är så lugna dessa två men vi trodde ju också att de skulle bli lugna valpar då både mor och far är lugna individer fast Diva är ju en liten galenpanna utomhus och älskar fart och fläkt så även Herax

1 kommentar: